Vyšla nová verze metodiky hodnocení míry nebezpečnosti phishing kampaní

Aktualizovali jsme metodiku hodnocení míry nebezpečnosti phishing kampaní. Především přibyl další atribut „formulář v e-mailu“, který zohledňuje skutečnost, že v rámci kampaně může být poslán HTML e-mail, který obsahuje formulář požadující po příjemci vyplnění citlivých dat.



Pokud vás tento příspěvek zaujal, sdílejte ho!
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
Email this to someone
email
Print this page
Print


K článku “Vyšla nová verze metodiky hodnocení míry nebezpečnosti phishing kampaní” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.

Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.

Přihlášeným uživatelům se tento formulář nezobrazuje - zaregistrujte se.

Jméno:(požadováno)
E-mail:(požadováno - nebude zobrazen)
Web:

Text vaší reakce: