SEO: přečtěte si, co patří mezi nejvýznamnější on-page faktory
Je zřejmé, že některé faktory hrají ve výpočtu SERP větší roli než jiné, uveďme si však ty, na které bychom rozhodně neměli zapomenout.
Mezi on-page faktory patří především samotný obsah, vhodně použitá klíčová slova a mezi off-page faktory pak odkazy, které na vaše stránky vedou z jiných webů. Rozdíl mezi těmito dvěma faktory spočívá v tom, že zatímco on-page faktory můžeme ovlivnit velice snadno, tak ovlivnit off-page faktory, což jsou de facto zpětné odkazy, vyžaduje mnohem větší úsilí.
Níže uvedené on-page faktory by spolu měly korespondovat, tzn., že se nemusí zrovna rovnat, ale není např. důvod, aby neobsahovaly stejné klíčové slovo.
Title
Title je titulek stránky, který určuje, co bude v prohlížeči uvedeno v popisku okna. Měl by být jedinečný a obsahovat klíčové slovo a značku nebo jméno firmy. Už samotný text uvedený v titulku stránky by měl uživatele vybízet ke kliknutí.
URL
URL jednoznačně určuje danou stránku a je zobrazeno v adresním řádku prohlížeče, a proto by mělo naznačovat, co se nadané adrese nachází.
H1
Nadpis H1 je hlavní nadpis stránky a jako takový by se proto měl na stránce vyskytovat pouze jednou.
H2-H6
Nadpisy H2-H6 jsou podnadpisy, které by měly stručně vyjadřovat obsah jednotlivých odstavců.
ALT
Nezapomínejte ani na alternativní popisky a titulky k obrázkům a odkazům.
Poznámka: Chybu neuděláte, ani když použijete klíčové slovo v tagu <b>, <strong>, <li> nebo <description>. Ovšem jestli si myslíte, že nacpete klíčové slovo všude, kde je to možné, tak vaše stránka rázem poskočí ve výsledcích vyhledávání o několik míst nahoru, jste na omylu.
ČERMÁK, Miroslav, 2012. SEO: přečtěte si, co patří mezi nejvýznamnější on-page faktory. Online. Clever and Smart. ISSN 2694-9830. Dostupné z: https://www.cleverandsmart.cz/seo-prectete-si-co-patri-mezi-nejvyznamnejsi-on-page-faktory/. [citováno 08.12.2024].
Štítky: SEO
K článku “SEO: přečtěte si, co patří mezi nejvýznamnější on-page faktory” se zde nachází 3 komentáře.
Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.
Vy mate v zdroji tejto stranky a nadpisy su h2 :)
Medz „mate“ a „v“ mala byt zaciatocna a koncova h1 znacka bez obsahu vo vnutri, len nezobralo „zobaky“.
Vím o tom, je to tak schválně, a ještě to tak nějakou dobu bude, neboť nějak to otestovat musím. Zatím mohu zodpovědně prohlásit, že prvořadý je obsah, klíčová slova a linky, a správné použití tagů hraje minimální roli.