Online reputation management, aneb jak reagovat na probíhající očerňující kampaň

V tomto příspěvku je uvedeno jak postupovat v okamžiku, kdy na internetu narazíte na negativní obsah, který by vás nějakým způsobem mohl zásadně poškodit.

V prvé řadě je třeba zachovat chladnou hlavu a zjistit, zda se jedná o ojedinělý případ, anebo se dané negativní informace objevují i jinde.

Tento článek patří do prémiového obsahu a je přístupný pouze pro registrované uživatele, abyste si ho mohl přečíst celý, musíte se nejprve přihlásit.
Pokud vás tento článek zaujal, můžete odkaz na něj sdílet.

Štítky: ,


K článku “Online reputation management, aneb jak reagovat na probíhající očerňující kampaň” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.

Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.

Přihlášeným uživatelům se tento formulář nezobrazuje - zaregistrujte se.

Jméno:(požadováno)
E-mail:(požadováno - nebude zobrazen)
Web:

Text vaší reakce: