Využijte volného reklamního prostoru na těchto stránkách a oslovte tisíce potenciálních zákazníků

Měsíčně na naše stránky zavítá několik tisíc návštěvníků, kteří si zde přečtou několik stovek odborných článků, a tento počet stále roste.

Umístěním reklamního banneru nebo vlastního článku označeného jako komerční sdělení na náš web můžete oslovit tisíce vašich potenciálních zákazníků, kteří se o IT intenzivně zajímají a v mnoha případech o investicích do IT i rozhodují.

Reklamní banner

Váš reklamní banner může být na našem webu umístěn na pozadí, v záhlaví, v zápatí nebo v postranním panelu a to po předem určenou dobu, nebo dokud nedosáhne určitého počtu zobrazení. Anebo trvale dokud nepožádáte o jeho odstranění.

Reklamní banner by měl být dodán jako soubor ve formátu GIF, JPG nebo jako čistý text spolu s kódem, který se má vykonat po kliknutí na toto reklamní sdělení. Jiné formáty než výše uvedené neakceptujeme, protože na straně klienta jsou dost často blokovány nebo je není možno vůbec zobrazit.

V tabulce uvedené rozměry reklamních sdělení jsou maximální a z naší strany doporučované. Rozměry bannerů nebyly zvoleny náhodou. Naší snahou bylo nabídnout vám větší prostor pro kreativitu a snížit riziko bannerové slepoty.

Poznámka: Animované GIFy jsou povoleny, ale neměly by být objemově příliš náročné, protože v takovém případě se budou dlouho stahovat a hrozí, že je čtenář bude blokovat. Stejně tak by animovaný GIF neměl blikat, protože to je další důvod, proč čtenáři tyto bannery blokují. V případě zájmu vám můžeme reklamní banner zpracovat.

Vlastní článek

Upoutávka na váš článek bude zobrazena na hlavní stránce webu minimálně po dobu jednoho měsíce a postupně je odsouvána na nižší pozice podle toho, jak rychle přibývají další příspěvky. Článek zůstává na webu po celou dobu jeho existence a odkazy v něm nemají nastaven atribut nofollow. V článku o délce až 5000 znaků mohou být 3 do follow zpětné odkazy. Článek bude publikován do 24 hodin od doručení, a kromě toho bude propagován na sociálních sítích a v e-mailech.

Jelikož nechceme, aby se náš web stal/byl označen za PR nebo MFA budeme nadále podíl komerčních sdělení regulovat, a usilovat o to, aby většinu obsahu tohoto webu tvořily kvalitní články, které nepropagují konkrétní produkty, služby nebo firmy.

Vaše články, označené jako komerční sdělení musí být dodány ve formátu DOC, RTF, DOCX nebo jako čistý HTML soubor. Pokud je součástí článku obrázek, tak musí být přiložen jako samostatný soubor ve formátu JPG nebo GIF v maximálním rozlišení, ve kterém má být po kliknutí zobrazen. V samotném dokumentu pak musí být umístění obrázku označeno.

Poznámka: Pokud jde o strukturu článku, doporučuji si přečíst pokyny pro autory.

Ceník

Cenu za zobrazení reklamního banneru, cenu za proklik a cenu za umístění článku na našem webu vám sdělíme na vyžádání v okamžiku, kdy od vás obdržíme nějaký konkrétní požadavek. Cena, kterou vám můžeme obratem sdělit, je pouze orientační, neboť konečná cena je vždy stanovena až po vzájemné dohodě s klientem, a může se podstatně lišit, neboť závisí i na dalších okolnostech. Např. pokud nebudete chtít, aby se kromě vašeho reklamního sdělení ať už ve formě banneru nebo placeného článku zobrazovalo na našem webu reklamní sdělení vaší konkurence, můžeme reklamní prostor na našem webu po celou dobu trvání vaší kampaně nebo spolupráce s vámi vyhradit pouze pro vás.

Reklamní jednotka

CPM/Kč

Flat Rate/Kč

PPC/Kč

Rozměr banneru

Umístění banneru

1

300

1800

10

100%

pozadí webu

2

300

1800

10

960px × 380px

hlavička webu

3

200

1200

5

300px x 300px

postranní panel

4

250

1500

3

300px x 600px

postranní panel

5

150

900

2

300px x 100px

postranní panel

6

100

600

1

960px × 190px

zápatí webu

7

250

1500

3

600px x 300px

na konci článku

Legenda:

  • PPV (Pay Per View) platí se za to, kolikrát se reklamní banner na dané pozici zobrazí. Cena se obvykle udává za tisíc zobrazení a za tímto účelem se běžně používá se zkratka CPT nebo CPM, což znamená Cost Per Thousand nebo Cost Per Mile.
  • Flat Rate je měsíční paušální platba, kdy se platí v podstatě za dobu, po kterou je reklamní banner na webu umístěn, a to bez ohledu na to, kolikrát byl zobrazen.
  • PPC (Pay Per Click) představuje cenu za jedno kliknutí na reklamní banner.

Vzhledem k tomu, že kvalitní obsah je pro nás naprosto zásadní, jsme připraveni ho zohlednit i v ceně. To znamená, že čím kvalitnější článek dodáte, tím nižší cenu za jeho zveřejnění zaplatíte. Myslím, že je to férová nabídka. Vy budete moci propagovat váš produkt, službu, firmu, a získáte i trvalé zpětné odkazy ze stránek s relevantním a unikátním obsahem, a my zase budeme moci tisícovkám našich čtenářů nabídnout hodnotný obsah.

 informační hodnota příspěvku/odchozí odkazy odkazuje na webovou stránku autora odkazuje na konkrétní firmu, produkt nebo službu
článek obsahuje zcela nové a doposud nikde nepublikované informace

A
1000 Kč

B
1500 Kč

článek obsahuje již někde jinde publikované informace

C
3000 Kč

D
5000 Kč

*Měsíčně mohou být zveřejněny maximálně 4 články v kategorii C a D. Počet článků v kategorii A a B není omezen. V případě že bude v kategorii A a B publikováno více jako 7 článků měsíčně, tak cena za každý další článek bude snížena na 450 Kč.

Objednávka

V případě vašeho zájmu o umístění reklamního banneru nebo vlastního článku na našem webu nám prosím sdělte, co by bylo předmětem vaší reklamy, a o jakou formu propagace máte zájem. I my máme určitou představu o tom, co bychom chtěli na našem webu propagovat a jakým způsobem a můžeme tak společně zvolit vhodnou strategii, jak co nejlépe oslovit vaše klienty.

order