Metodika hodnocení míry nebezpečnosti phishingových kampaní

phishing-methodologyVzhledem k rostoucímu počtu phishing kampaní cílených na uživatele v ČR jsme se pokusili navrhnout metodiku, která by nám umožnila stanovit míru potenciální nebezpečnosti jednotlivých phishing kampaní a to na základě vyhodnocení vybraných charakteristik.

V následující tabulce jsou zachyceny v zásadě všechny možné případy, které mohou nastat. V řádcích se nachází atributy v pořadí dle jejich významnosti, které při stanovení závažnosti phishing kampaní vyhodnocujeme, přičemž čím více vpravo se pohybujeme, tím je možné považovat danou phishingovou kampaň za sofistikovanější a tudíž nebezpečnější.

severity-of phishing-campaign-methodology

Máte nějaký nápad nebo připomínku, jak tuto metodiku vylepšit? Napište.



Pokud vás tento příspěvek zaujal, sdílejte ho!
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
Email this to someone
email
Print this page
Print

Štítky:


K článku “Metodika hodnocení míry nebezpečnosti phishingových kampaní” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.

Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.

Přihlášeným uživatelům se tento formulář nezobrazuje - zaregistrujte se.

Jméno:(požadováno)
E-mail:(požadováno - nebude zobrazen)
Web:

Text vaší reakce: