Metodika hodnocení míry nebezpečnosti phishingových kampaní
Vzhledem k rostoucímu počtu phishing kampaní cílených na uživatele v ČR jsme se pokusili navrhnout metodiku, která by nám umožnila stanovit míru potenciální nebezpečnosti jednotlivých phishing kampaní a to na základě vyhodnocení vybraných charakteristik.
V následující tabulce jsou zachyceny v zásadě všechny možné případy, které mohou nastat. V řádcích se nachází atributy v pořadí dle jejich významnosti, které při stanovení závažnosti phishing kampaní vyhodnocujeme, přičemž čím více vpravo se pohybujeme, tím je možné považovat danou phishingovou kampaň za sofistikovanější a tudíž nebezpečnější.
Máte nějaký nápad nebo připomínku, jak tuto metodiku vylepšit? Napište.
Štítky: phishing
K článku “Metodika hodnocení míry nebezpečnosti phishingových kampaní” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.
Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.