Kdo není na první stránce Seznamu nebo Googlu, jako by nebyl
Drtivá většina lidí se prý spokojí s výsledky vyhledávání, které jim Seznam nebo Google zobrazí na první stránce.
S trochou nadsázky by se proto dalo říci, že firma, která není na určité fráze vystihující jejich produkty a služby na první stránce ve výsledcích vyhledávání, tak jako by nebyla.
Drtivá většina návštěvníků k vám přichází přes vyhledávače
Lidé se na vaše stránky zpravidla nedostávají přímým zadáním adresy webu, ale přes výsledky vyhledávání. V ČR nejčastěji přes vyhledávač společnosti Seznam nebo Google, které jsou využívány přibližně stejnou měrou. Pokud se neobjevíte ve výsledcích vyhledávání na první stránce, tak potenciální zákazníci na váš web nezavítají.
Dostat se na první stránku není snadné, udržet se tam, je mnohem těžší
Dostat se na první stránku ve výsledcích vyhledávání není vůbec snadné. Samozřejmě, že není problém se dostat na určitou frázi na první stránku Seznamu nebo Googlu, a to dokonce i na vysoce konkurenční slova, ovšem mnohem těžší je se tam udržet delší dobu.
Bez kvalitního obsahu a odkazů z důvěryhodných webů to nejde
K tomu, abyste se dostali na přední místa ve výsledcích vyhledávání, je potřeba, aby se na vašem webu nacházel kvalitní, dosud nikde jinde nepublikovaný obsah a vedly na něj odkazy i z jiných důvěryhodných webů.
ČERMÁK, Miroslav, 2014. Kdo není na první stránce Seznamu nebo Googlu, jako by nebyl. Online. Clever and Smart. ISSN 2694-9830. Dostupné z: https://www.cleverandsmart.cz/kdo-neni-na-prvni-strance-seznamu-nebo-googlu-jako-by-nebyl/. [citováno 08.12.2024].
Štítky: internetový marketing
K článku “Kdo není na první stránce Seznamu nebo Googlu, jako by nebyl” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.
Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.