K metrikám FAR a FRR přibyly ještě IAR a SAR

Google přichází v souvislosti se stále oblíbenějšími biometrickými autentizačními metodami se dvěma zcela novými metrikami, které by měly podstatně přispět ke zvýšení jejich bezpečnosti.

K důvěrně známým metrikám jako je False Acceptance Rate, zkr. FAR a False Rejection Rate, zkr. FRR nově přibyly ještě metriky Imposter Accept Rate, zkr. IAR a Spoof Accept Rate, zkr. SAR.

Obě tyto nové metriky, jak již jejich název napovídá, by měly sloužit k odhalení pokusu o napodobení příslušných biometrických charakteristik autentizujícího se uživatele. Google se rozhodl tyto nové metriky zavést proto, že ty stávající byly použitelné výhradně na situaci, kdy hrozilo spíše náhodné chybné přijetí nebo odmítnutí.

IAR vyhodnocuje, s jakou pravděpodobností se útočníkovi s úspěchem podaří napodobit danou charakteristiku (imitace vzhledu, hlasu) a SAR pak, zda není použitá charakteristika získaná někde jinde (gelový otisk prstu, fotka o vysokém rozlišení, latexová maska, hlasová nahrávka).

Toto vysvětlení není úplně ideální a může vyvolávat otázky, kde dochází při napodobování vzhledu k přechodu mezi IAR a SAR, ale podstatné je, že pokud je hodnota IAR/SAR vyšší než 7 %, tak uživatel musí kromě biometrického faktoru dodat ještě nějaký jiný, např. PIN, heslo anebo gesto.

Stejně tak může být tento faktor vynucen v případě, že zařízení nebylo delší dobu používáno. Těch hraničních 7 % se samozřejmě může do budoucna měnit, což dává celkem smysl.  Více zde.



Pokud vás tento příspěvek zaujal, sdílejte ho!
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
Email this to someone
email
Print this page
Print

Štítky: ,


K článku “K metrikám FAR a FRR přibyly ještě IAR a SAR” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.

Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.

Přihlášeným uživatelům se tento formulář nezobrazuje - zaregistrujte se.

Jméno:(požadováno)
E-mail:(požadováno - nebude zobrazen)
Web:

Text vaší reakce: