Jak vám váš Social Selling Index pomůže získat lukrativní zakázky anebo také ne

Ten kdo má vysoký Social Selling Index, zkr. SSI, tak zpravidla dosahuje i vyšší konverze z LinkedIn, než ten, který má SSI nízký. Tvrdí ti, co mají vysoký SSI.

A v další větě dodávají, že byste měli proto usilovat o vysoký SSI, a hned přidávají i pár skvělých tipů, jak vyššího SSI dosáhnout, případně přidají i nějaký ten odkaz na e-book ke stažení anebo slevu na školení.

Tento článek patří do prémiového obsahu a je přístupný pouze pro registrované uživatele, abyste si ho mohl přečíst celý, musíte se nejprve přihlásit.
Pokud vás tento článek zaujal, můžete odkaz na něj sdílet.

Štítky: , ,


K článku “Jak vám váš Social Selling Index pomůže získat lukrativní zakázky anebo také ne” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.

Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.

Přihlášeným uživatelům se tento formulář nezobrazuje - zaregistrujte se.

Jméno:(požadováno)
E-mail:(požadováno - nebude zobrazen)
Web:

Text vaší reakce: