Jak stanovit cenu produktu, aby se podstatným způsobem zvýšil objem jeho prodeje
V tomto článku se dozvíte, jak stanovit cenu produktů v rámci integrovaného marketingového mixu s využitím poznatků behaviorální ekonomie a neuromarketingu a podstatným způsobem tak zvýšit objem prodeje.
Nemusím snad ani dodávat, že v základních kurzech ekonomie a marketingu na vysokých školách se toto běžně neučí a uvedené informace nenajdete ani ve skriptech nebo doporučované literatuře.
Tento článek patří do prémiového obsahu a je přístupný pouze pro registrované uživatele, abyste si ho mohl přečíst celý, musíte se nejprve přihlásit.Štítky: behaviorální ekonomie, neuromarketing, premium
K článku “Jak stanovit cenu produktu, aby se podstatným způsobem zvýšil objem jeho prodeje” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.
Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.