Jak stanovit cenu produktu, aby se podstatným způsobem zvýšil objem jeho prodeje – 4. díl
Publikováno: 12. 09. 2020, v rubrice: Marketing, autor:
Miroslav Čermák
, zobrazeno: 1 377x
Dnes si opět uvedeme jednoduchý příklad stanovení ceny produktu na základě znalostí z prvního dílu.
Představte si, že máte produkt A, který je úplně nový, ale moc se neprodává, takže co s ním?
Tento článek patří do prémiového obsahu a je přístupný pouze pro registrované uživatele, abyste si ho mohl přečíst celý, musíte se nejprve přihlásit.Štítky: behaviorální ekonomie, neuromarketing, premium
K článku “Jak stanovit cenu produktu, aby se podstatným způsobem zvýšil objem jeho prodeje – 4. díl” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.
Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.