Slogan Glitch Effect with Random Timing

Jak stanovit cenu produktu, aby se podstatným způsobem zvýšil objem jeho prodeje
3. díl

Dnes si opět uvedeme jednoduchý příklad stanovení ceny produktu na základě znalostí z prvního dílu.

Pokud má kupující porovnat dva produkty a každý z nich má jiné vlastnosti, dostává se do ošemetné situace a hrozí, že zvolí ten lacinější. A to jen proto, že ony vlastnosti nedokáže porovnat. Nedokáže prostě porovnat, co mu přinese větší užitek, zda Vlastnost 1 nebo Vlastnost 2.

Tento článek patří do prémiového obsahu a je přístupný pouze pro registrované uživatele, abyste si ho mohl přečíst celý, musíte se nejprve přihlásit.
Pokud vás tento článek zaujal, můžete odkaz na něj sdílet.

Štítky: , ,

K článku se zde nenachází žádný komentář – buďte první.

Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.

Text vaší reakce:

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.