Jak stanovit cenu produktu, aby se podstatným způsobem zvýšil objem jeho prodeje – 2. díl
Publikováno: 25. 01. 2020, v rubrice: Marketing, autor:
Miroslav Čermák
, zobrazeno: 755x
Dnes si uvedeme jednoduchý příklad stanovení ceny produktu na základě znalostí z minulého dílu.
Představte si, že máte produkt A a produkt B. Produkt A chcete prodávat za 59 Kč a produkt B za 129 Kč.
Tento článek patří do prémiového obsahu a je přístupný pouze pro registrované uživatele, abyste si ho mohl přečíst celý, musíte se nejprve přihlásit.Štítky: behaviorální ekonomie, neuromarketing, premium
K článku “Jak stanovit cenu produktu, aby se podstatným způsobem zvýšil objem jeho prodeje – 2. díl” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.
Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.