Jak stanovit cenu produktu, aby se podstatným způsobem zvýšil objem jeho prodeje – 2. díl

Dnes si uvedeme jednoduchý příklad stanovení ceny produktu na základě znalostí z minulého dílu.

Představte si, že máte produkt A a produkt B. Produkt A chcete prodávat za 59 Kč a produkt B za 129 Kč.

Tento článek patří do prémiového obsahu a je přístupný pouze pro registrované uživatele, abyste si ho mohl přečíst celý, musíte se nejprve přihlásit.
Pokud vás tento článek zaujal, můžete odkaz na něj sdílet.

Štítky: , ,


K článku “Jak stanovit cenu produktu, aby se podstatným způsobem zvýšil objem jeho prodeje – 2. díl” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.

Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.

Přihlášeným uživatelům se tento formulář nezobrazuje - zaregistrujte se.

Jméno:(požadováno)
E-mail:(požadováno - nebude zobrazen)
Web:

Text vaší reakce: