Jak komunikovat v okamžiku probíhajícího kybernetického útoku
V minulém příspěvku jsem se zabýval reputačním rizikem spojeným se zveřejněním informace o možném narušení bezpečnosti.
V tomto příspěvku bych se chtěl zaměřit na to, jak komunikovat s médii během probíhajícího kybernetického útoku. A jak dokonce řízenou komunikací využít této kauzy ve svůj prospěch.
Tento článek patří do prémiového obsahu a je přístupný pouze pro registrované uživatele, abyste si ho mohl přečíst celý, musíte se nejprve přihlásit.Štítky: premium, reputační riziko
K článku “Jak komunikovat v okamžiku probíhajícího kybernetického útoku” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.
Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.