Vyšla nová verze metodiky hodnocení míry nebezpečnosti phishing kampaní

Aktualizovali jsme metodiku hodnocení míry nebezpečnosti phishing kampaní. Především přibyl další atribut „formulář v e-mailu“, který zohledňuje skutečnost, že v rámci kampaně může být poslán HTML e-mail, který obsahuje formulář požadující po příjemci vyplnění citlivých dat.


Pokud vás tento příspěvek zaujal, sdílejte ho!
Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someonePrint this page


K článku “Vyšla nová verze metodiky hodnocení míry nebezpečnosti phishing kampaní” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.

Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.

Přihlášeným uživatelům se tento formulář nezobrazuje - zaregistrujte se.

Jméno:(požadováno)
E-mail:(požadováno - nebude zobrazen)
Web:

Text vaší reakce: