Přečtete si, jak se některé firmy nabízející SEO, copywriting a linkbuilding snaží oškubat své klienty

Tyto firmy na svých stránkách nabízejí provedení SEO analýzy zdarma nebo umožňují využití jejich SEO analyzátoru, do kterého zadáte adresu vašeho webu, a on vám následně zobrazí, co všechno máte na svých webových stránkách špatně. Cílem však je vás jen vystrašit a nabídnout vám SEO optimalizaci, která bude spočívat v odstranění chyb, nákupu zpětných odkazů, sepsání PR článků, registraci do stovek katalogů a vytvoření několika satelitních webů, což by vás mělo katapultovat na přední místa ve výsledcích vyhledávání v Googlu nebo Seznamu, leč není tomu tak. Proč, to se dozvíte dále.

SEO analýza zdarma

Analýza, která má odhalit skutečné problémy, nemůže být zadarmo, jednoduše proto, že nelze plně automatizovat a její provedení zabere nějaký čas. Schválně do těchto SEO analyzátorů zadejte adresu nějakého známého webu a uvidíte, jaký vyjde výsledek. Podle těchto SEO analyzátorů jsou na tom i ty nejúspěšnější weby velice špatně. Jak je tedy možné, že jsou tak úspěšné? Je to jednoduché, uvědomte si, že skutečně závažné chyby, které by vyhledávačům neumožňovaly obsah vašeho webu indexovat, se na stránkách prakticky nevyskytují a ty drobné vyhledávačům vůbec nevadí, a vašim návštěvníkům také ne, protože na obrazovce prostě nejsou vidět.

Sepsání kvalitních článků a umístění na PR weby

Pokud vám nějaká firma nabízí sepsání kvalitního článku a jeho umístění na PR weby za pár desítek korun, tak vězte, že za tuto částku nemůžete získat originální a kvalitní článek, protože ho za tuhle cenu nikdo nenapíše. A pokud ano, tak se nejspíš bude jednat o článek nekvalitní nebo již někde jinde publikovaný, anebo dokonce obojí. V takovém případě vyhazujete i těch pár korun oknem. Nehledě na to, že i kdyby se jednalo o článek originální a kvalitní, tak jeho umístěním na PR web, který nikdo, kromě samotných provozovatelů a autorů PR článků, nenavštěvuje, nic nezískáte. Klienti k vám z daného webu nepřijdou a zpětný odkaz nebude mít též žádnou hodnotu. Sepsání opravdu kvalitního článku na dané téma může zabrat i několik hodin a stejně tak i jednání s provozovatelem tematicky spřízněného webu o umístění takového článku na jeho web.

Získání zpětných odkazů

Pokud vám nějaká firma nabízí získání hodnotných zpětných odkazů a vybudování kvalitního odkazového profilu za pár desítek korun, tak vězte, že se v drtivé většině případů jedná o zpětné odkazy s nulovou hodnotou. Tyto odkazy totiž budou nejspíš umístěny v článcích na PR webech, které, jak jsme si již řekli výše, nikdo nečte, a které vyhledávače ignorují. Také umístění odkazů na váš web v patičkách a v postranních panelech webů s ne příliš vysokou návštěvností a naprosto irelevantním obsahem způsobí, že je vyhledávač bude ignorovat. A ze stejného důvodu na ně též nikdo neklikne a to už nemluvím o tom, že obsah patičky hustě vyplněný odkazy na nejrůznější weby vysázené miniaturním písmem stejně nikdo nečte, takže proč by měl vyhledávač.

Registrace do stovek katalogů

Platit za registraci do stovek katalogů je zcela zbytečné, protože to je úplně stejné jako s těmi PR weby, též je nikdo, až na pár výjimek nepoužívá, takže ani Google nemá důvod přisuzovat odkazům z nich vedoucím nějakou váhu. Ruku na srdce, kdy jste vy sami použili na internetu nějaký katalog? (Já naposledy někdy koncem 90tých let na Seznamu, pozn. redaktora.) I zadarmo je tahle služba prostě drahá, neboť obvykle stačí registrace do několika málo katalogů – na prstech jedné ruky by se daly spočítat.

Vytvoření satelitních webů

Satelitní weby někdy také nazývané jako microsite, ze kterých vedou odkazy na váš web, mohou mít smysl, ale musí na nich nacházet nějaký skutečně hodnotný obsah, a ten musí být sdílen. V opačném případě jste vyhodili peníze za weby, které vám návštěvnost nezvýší a odkazový profil neposílí.

Přemýšlejte, jestliže vám někdo nabízí něco zdarma, nebo za bezkonkurenčně nízkou cenu, tak proč to asi tak dělá?


Pokud vás tento příspěvek zaujal, sdílejte ho!
Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someonePrint this page

Štítky: , ,


K článku “Přečtete si, jak se některé firmy nabízející SEO, copywriting a linkbuilding snaží oškubat své klienty” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.

Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.

Přihlášeným uživatelům se tento formulář nezobrazuje - zaregistrujte se.

Jméno:(požadováno)
E-mail:(požadováno - nebude zobrazen)
Web:

Text vaší reakce: