Online reputation management, aneb jak reagovat na probíhající očerňující kampaň

V tomto příspěvku je uvedeno jak postupovat v okamžiku, kdy na internetu narazíte na negativní obsah, který by vás nějakým způsobem mohl zásadně poškodit.

V prvé řadě je třeba zachovat chladnou hlavu a zjistit, zda se jedná o ojedinělý případ, anebo se dané negativní informace objevují i jinde.

Tento článek patří do prémiového obsahu a je přístupný pouze pro registrované uživatele, abyste si ho mohl přečíst celý, musíte se nejprve přihlásit.
Pokud vás tento příspěvek zaujal, sdílejte ho!
Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someonePrint this page

Štítky: ,


K článku “Online reputation management, aneb jak reagovat na probíhající očerňující kampaň” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.

Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.

Přihlášeným uživatelům se tento formulář nezobrazuje - zaregistrujte se.

Jméno:(požadováno)
E-mail:(požadováno - nebude zobrazen)
Web:

Text vaší reakce: