Jak komunikovat v okamžiku probíhajícího kybernetického útoku

komunikaceV minulém příspěvku jsem se zabýval reputačním rizikem spojeným se zveřejněním informace o možném narušení bezpečnosti.

V tomto příspěvku bych se chtěl zaměřit na to, jak komunikovat s médii během probíhajícího kybernetického útoku. A jak dokonce řízenou komunikací využít této kauzy ve svůj prospěch.

Tento článek patří do prémiového obsahu a je přístupný pouze pro registrované uživatele, abyste si ho mohl přečíst celý, musíte se nejprve přihlásit.
Pokud vás tento článek zaujal, můžete odkaz na něj sdílet.

Štítky: ,


K článku “Jak komunikovat v okamžiku probíhajícího kybernetického útoku” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.

Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.

Přihlášeným uživatelům se tento formulář nezobrazuje - zaregistrujte se.

Jméno:(požadováno)
E-mail:(požadováno - nebude zobrazen)
Web:

Text vaší reakce: