Jak komunikovat v okamžiku probíhajícího kybernetického útoku

komunikaceV minulém příspěvku jsem se zabýval reputačním rizikem spojeným se zveřejněním informace o možném narušení bezpečnosti.

V tomto příspěvku bych se chtěl zaměřit na to, jak komunikovat s médii během probíhajícího kybernetického útoku. A jak dokonce řízenou komunikací využít této kauzy ve svůj prospěch.

Tento článek patří do prémiového obsahu a je přístupný pouze pro registrované uživatele, abyste si ho mohl přečíst celý, musíte se nejprve přihlásit.
Pokud vás tento příspěvek zaujal, sdílejte ho!
Share on FacebookShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someonePrint this page

Štítky: ,


K článku “Jak komunikovat v okamžiku probíhajícího kybernetického útoku” se zde nenachází žádný komentář - buďte první.

Diskuse na tomto webu je moderována. Pod článkem budou zobrazovány jen takové komentáře, které nebudou sloužit k propagaci konkrétní firmy, produktu nebo služby. V případě, že chcete, aby z těchto stránek vedl odkaz na váš web, kontaktujte nás, známe efektivnější způsoby propagace.

Přihlášeným uživatelům se tento formulář nezobrazuje - zaregistrujte se.

Jméno:(požadováno)
E-mail:(požadováno - nebude zobrazen)
Web:

Text vaší reakce: